TOTAL PACKAGE TESZT - 4 APP, AMI SEGÍTI A RELAXÁCIÓT, A MEDITÁCIÓT

img_3768_1.jpg

Aki rendszeres TP (Total Package) olvasó tudhatja, hogy a meditálás már évek óta az életem része. Volt, hogy egyedül képeztem magam és tanulmányoztam a technikákat, volt, hogy eljártam egy a XVI. Karmapa Láma által megfogalmazott vezetett meditációra, de volt, hogy itthon saját magamnak diktafonra felvéve egy meditációs szöveget gyakoroltam. A meditáció sok mindenre megoldás, a túlzott stresszre, a kiegyensúlyozotlanságra, az önbizalomhiányra, sőt az élet legnehezebb helyezeteiből is kihoz. Én kalandoztam benne eleget, hogy felfedezhessem a különböző módszereket, így elmondhatom, hogy nekem leginkább a légzésre, vagy a különböző hangtálak hangjaira való figyelés vált be.  Nemrég viszont találtam néhány appot, amelyek hasznosak lehetnek kezdőknek és haladókna egyaránt, vagy olyanoknak is akik szimplán csak le szeretnének nyugodni, el szeretnék engedni a gondokat egy hosszú nap végén. 

NE MARADJATOK LE SEMMI ÚJDONSÁGRÓL, KÖVESSETEK MINKET A FACEBOOKON IS ITT

VAGY AZ INSTAGRAMON KATÁT ITT, BARNÁT ITT

coffee-cup-apple-iphone.jpg

Az appokat sorszámozom és úgy elemzem őket, így könnyebb választanod, ha valamelyiket le szeretnéd tölteni a telefonodra. 

1. Insight Timer - kezdem a nekem abszolút kedvenccel az Insight Timerrel - az app egy közösségi oldal is, a világ minden részéről követhetnek Téged és követhetsz Te is másokat. Csoportokhoz csatlakozhatsz, de persze ha szeretnéd, a profilod lehet teljesen privát is. Appon belül többféle meditációs és relaxációs technika/típus közül választhatsz. Én itt is a hangtálasat részesítem előnybe, napi 10 perc esténként, amiről ha kérem emlékeztetőt is küld a program. 

2. Headspace - ez az app nagyon cuki kis animációk segítségével mutatja be, hogyan is működik az agy, valamint a mindfulness előnyeiről is "beszél". Gyerekeseknek és olyanoknak, akik a mindful parentinget alkalmazzák, vagy szeretnék alkalmazni (erről hamarosan írok majd hosszabban is), azoknak szuper program. A Headspace a gyerekekhez szóló tartalmakat három részre osztja. Az egyik 5 éven aluliaknak való, a másik 6-8 éveseknek és a harmadik pedig 9-12 éveseknek. De felnőtteknek szóló szekciót is találhattok, vannak például 1-3 perces feladatok, amelyekkel akár a munkahelyeteken is gyakorolhattok, vagy a buszon hazafelé. 

3. Calm - az app fizetős, de van ingyenes része. Ha rákoppintasz a "7 days of Calm" részre, akkor egy hétre elegendő vezetett meditációt kapsz. De van olyan szegmense is, amely kifejezetten a légzésre koncentrál, vagy amelyik az esti elalvást segíti. Nekem kicsit sokat beszélnek benne, jobb szeretek inkább magamba merülni saját magammal, de lehetséges, hogy Neked ez válik be jobban. 

4. 1 Giant mind - egy ingyenes app, amit Jonni Pollard ausztráliai meditációs mester hozott létre. Hasonlít a Calm-hoz. Ez a program megtanít arra, hogy használd a mantrákat és különböző meditációs technikákat is felsorakoztat. Vezetett meditációt találsz benne. 

fotó: Horváth Barnabás (www.hbphoto.hu)

NE MARADJATOK LE SEMMI ÚJDONSÁGRÓL, KÖVESSETEK MINKET A FACEBOOKON IS ITT

VAGY AZ INSTAGRAMON KATÁT ITT, BARNÁT ITT

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totalpackage.blog.hu/api/trackback/id/tr3513649210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

img_4826.png

T O T A L P A C K A G E

A Total Package Ruttner Kata mindfulness life coach, szabadúszó újságíró, minőségi életmód blogja. Egy olyan csomag, amelyben egymás után gyűlnek azok a valóságos tapasztalások, melyek által az élet teljes lehet, amelyek által egyensúlyba kerülhetünk. Lassítsunk le együtt a mindennapos rohanásban!

K A P C S O L A T

totalpackage.email@gmail.com

süti beállítások módosítása