A TUDATOS JELENLÉT JÓTÉKONY HATÁSAI

screen_shot_2018-03-10_at_22_35_25.png

Érezted már azt, hogy túl gyors minden? Hogy mennyire kaotikus, stresszes és nyomasztóak tudnak lenni a mindennapok, ha belekerülsz egy mókuskerékbe? Hogy milyen nehéz kiszállni onnan? Én éreztem és sokáig fogalmam sem volt, hogy mégis mit is tehetnék ellene. Hogy mi az amivel meg tudnám találni az egyensúlyomat. Aztán amikor két évvel ezelőtt elvégeztem egy life-coach tanfolyamot, ahol számos módszert tanultam, amelyek közelebb vittek önmagamhoz rájöttem a megoldás tulajdonképpen egyszerű. Időt kell szánnom saját magamra! Pszichológiai és fiziológiai kutatások sora bizonyítja, hogy mennyire káros az állandóan pörgő életmód, mentális és fizikai problémáinkat pedig jelentősen enyhíthetnénk, ha időt szánnánk a lelassulára. Ebben is segítségedre lehet a mindfulness! 

ÉLETMÓD TANÁCSOKÉRT, TUDATOS JELENLÉTÉRT KÖVESS A FACEBOOKON, AZ INSTÁN VAGY CSATLAKOZZ A MINDFULNESS PACKAGE CSOPORTHOZ! 

img_6611.JPG

Már évekkel ezelőtt is érdekelt a mindfulness és sokat olvastam róla, de én a buddhizmussal kezdtem. Buddhista közösségbe jártam, rendszeresen jógáztam és meditáltam. A tanulmányaim mellett tovább képeztem magam, így indultam el a mindfulness útján. A blogon már számos dolgot olvashattatok erről az irányzatról, de azt még nem gyűjtöttem gondosan pontokba szedve, hogy miért is érdemes a mindfulnesst elkezdeni. 

A  M I N D F U L N E S S  J Ó T É K O N Y  H A T Á S A I 

  • Csökkenti a stresszt, pozitívan változtatja meg az agyhullám tevékenységet
  • Javítja a koncentrációkészséget, segítve ezzel a tanulást és a memóriánk karbantartását 
  • Erősíti az immunrendszert, ellenállóbbá tesz a megfázással, influenzával és egyéb betegségekkel szemben
  • Segít leküzdeni a kényszeres gondolkodást, mert rövidre zárja a kényszerességre jellemző ismétlődő és addiktív gondolati ciklusokat
  • Nyugtat, így jobban tudunk koncentrálni, könnyebben megküzdünk a nehézségekkel, higgadtabbak maradunk idegesítő helyzetekben 
  • Erősíti az empátiát, mert hatására jobban tudunk azonosulni önmagunkkal és másokkal
  • Szebb lesz tőle a zene, mert hozzásegít a hangok igazi élvezetéhez azzal, hogy valóban a zenére koncentrálunk
  • Jobb lesz tőle az ételek íze, mivel képesek leszünk jobban élvezni az ízeket, ráadásul lelassulva ösztönösen kevesebbet fogyasztunk 
  • Segít önmagunk elfogadásában, megkönnyíti a kapcsolatteremtést másokkal 
  • Növeli a teljesítményünket, mert általa nyugodtabbak, magabiztosabbak vagyunk és mert jobban tudunk koncentrálni  

 Ha  kérdésed van a témában bátran írj emailt a totalpackage.email@gmail.com-ra! 

ÉLETMÓD TANÁCSOKÉRT, TUDATOS JELENLÉTÉRT KÖVESS A FACEBOOKON, AZ INSTÁN VAGY CSATLAKOZZ A MINDFULNESS PACKAGE CSOPORTHOZ! 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totalpackage.blog.hu/api/trackback/id/tr9613729870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

img_4826.png

T O T A L P A C K A G E

A Total Package Ruttner Kata mindfulness life coach, szabadúszó újságíró, minőségi életmód blogja. Egy olyan csomag, amelyben egymás után gyűlnek azok a valóságos tapasztalások, melyek által az élet teljes lehet, amelyek által egyensúlyba kerülhetünk. Lassítsunk le együtt a mindennapos rohanásban!

K A P C S O L A T

totalpackage.email@gmail.com

süti beállítások módosítása