NATURAL LIVING - EGYSZERŰ VÁLTOZTATÁSOK EGY KÖRNYEZETKÍMÉLŐBB ÉLETMÓDÉRT
A konyha átalakulása

img_1305.JPG

Néhány hónappal ezelőtt már postoltam zero waste életmódról, akkor leginkább tanácsokat próbáltam adni Nektek és magamnak arról, hogyan is lehet belevágni egy környezettudatosabb létbe. Néztem videókat is a témában, van aki annyira profin csinálja, hogy évente egy dunsztosüvegnyi szemetet termel - na ezt szerintem soha nem fogom teljesíteni - nem vagyok képes ilyen végletekre. Viszont nagyon is törekszem arra, hogy természetesebb, környezetkímélőbb életet éljünk. Ám az áttérés egy tudatosabb létformára nem megy egyik napról a másikra.

KÖVESS A FACEBOOKON, AZ INSTÁN VAGY CSATLAKOZZ A MINDFULNESS PACKAGE CSOPORTHOZ!

Hétvégenként piacra járunk, kistermelőktől vásárolunk (egészen más íze van a zöldségeknek) vászontáskákba és szütyőkbe pakolunk és a legtöbbször nem kérünk nejlont. Snitt: Vászon shoppereket és szütyőket ha szükséges be tudtok szerezni péládul a Printából, vagy a Shamobagstől. Mindkettő újrahasznosított, vagy csinálhattok magatoknak is, mi is vartunk már nem használt anyagokból Zero Waste Packeg-eket, az Instagramomra postoltam is. De visszatérve a piaci vásárlásra... még mindig előfordul sajnos, hogy én is elfelejtem a vászonszütyőket, üvegeket, dobozokat, vagy nem viszek eleget, de a múltkor például a húzos kis kocsimba kiborult a savanyúság, amit saját dobozba kértem. Ott nem volt választásom, el kellett fogadnom a gyümölcsárus segítségét, ami nejlon formájában érkezett. 

img_1037.JPG

Szóval próbálkozom, teszek a műanyagmentes életért. És nem csak a vásárlásnál, hanem a konyhában is. Leginkább fát és üveget használunk, már nem vásárolunk műanyag tárolókat. Bár amik vannak azokat nem fogom kidobni, amig lehet használom, továbbra is részei lesznek például az ételek tárolásának, vagy a fűszerek adagolásának (látható is az egyik fotón, hogy műanyag kiskanál van a paprikát tároló kis üvegben, de nincs más ami belefér, úgyhogy nem dobtam ki).

img_1822.JPG

img_7476_2.PNG

A képeken láthatjátok, hogy fémek, fák, újrahasznosított dolgok és leginkább természetes anyagok vannak nálunk a lakás ezen részén. Sokkal jobban szeretem így a konyhát, mint előtte, de ezekhez az apróbb változtatásokrhoz is kellett néhány hónap. Ami pedig a szeméttermelést illeti, ott továbbra is gyakorolnom kell, attól függetlenül, hogy próbálunk kevesebb nejlont használni, csomagolásmentesen vásárolni, még mindig úgy érzem van mit fejlődni. De legalább már rajta vagyunk az úton és ezt is sikernek könyvelem el. 

img_7477.PNG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totalpackage.blog.hu/api/trackback/id/tr6113894734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

img_4826.png

T O T A L P A C K A G E

A Total Package Ruttner Kata mindfulness life coach, szabadúszó újságíró, minőségi életmód blogja. Egy olyan csomag, amelyben egymás után gyűlnek azok a valóságos tapasztalások, melyek által az élet teljes lehet, amelyek által egyensúlyba kerülhetünk. Lassítsunk le együtt a mindennapos rohanásban!

K A P C S O L A T

totalpackage.email@gmail.com

süti beállítások módosítása