6 HETES MINDFULNESS TRÉNING - 3. HÉT: VIGYÉL TUDATOSSÁGOT A MOZGÁSBA!

stock-photo-close-up-sport-hair-hands-yoga-meditation-candid-zen-mindfulness-3a0df762-8e3b-4842-8b87-dcad112d7e42.jpg

Amikor legtöbbetek ez a postot olvassa mi már éppen megérkeztünk a Kanári-szigetek egyikére Fuerteventurára. Szóval egy kicsit bepromózva a nyarlás/telelésünket egy korábbi januári utazásos (izraeli) fotót illesztettem be ehhez a posthoz. Bár nem mozgok, vagy jógázom rajta, de éppen egy könnyed séta után történt a kattintás, amely tevékenység szintén megfelelő arra, hogy figyeljünk a testünkre. Merthogy, ennek a hétnek a témája a tudatos mozgás. Nem próbáltad még? Itt az idő, hogy megfigyeld a tested és a lelked. 

NE MARADJATOK LE SEMMI ÚJDONSÁGRÓL, KÖVESSETEK MINKET A FACEBOOKON IS ITT

VAGY AZ INSTAGRAMON KATÁT ITT, BARNÁT ITT

Kezdjük először is azzal, hogy miért fontos a mozgásba is tudatosságot vinni? 

Azért mert a tudatos mozgással szorosabbra fűzhetjük a kapcsolatot az agy és a test között. A tudatos mozgás lényege, hogy tisztában vagyunk azzal: a testünkben észlelt érzékelések a gondolati világunkat tükrözik. Amikor a testünk feszült és merev, akkor valószínűleg a gondolataink is rugalmatlanok. A tudatos jelenlét gyakorlásával ráhangolódhatunk minden testrészünkre, figyelhetünk minden feszülésre, vagy ellenállásra, észleljük amikor az elménk magával akar sodorni.

KORÁBBI HETEK GYAKORLATAIT ITT TALÁLJÁTOK MEG

A gyakorlatok arra tanítanak, hogy a testünk legyen egy biztos pont, amelyhez mindig visszatérhetünk, amikor elménk tombolni kezd. A (jóga) nyújtógyakorlatok csökkentik a testünkben a feszültségeket, hatásukra kevésbé fogjuk érezni, hogy az izmaink korlátoznak bennünket. Nyújtás közben a test és az elme egyaránt felszabadul, mozgás során több vér áramlik a szervekbe, több oxigén az agyba.

s.jpg

Hat napon át, naponta 10-20 percig mozogjunk tudatosan. Figyeljük meg testünket, a mozgás rá és a lelkünkre gyakorolt hatását. Én mostanában kismama tornázom és jógázom, de tudatosan mozgni bármilyen sporttal lehet. 

Jó gyakorlást kívánok, Kata 

ui: a mostani utazásunkról is jönnek majd postok, sőt forgatunk is :), addig is az Instagramon biztosan részletesen láthatjátok a napjainakat!

NE MARADJATOK LE SEMMI ÚJDONSÁGRÓL, KÖVESSETEK MINKET A FACEBOOKON IS ITT

VAGY AZ INSTAGRAMON KATÁT ITT, BARNÁT ITT

kata_alairas_kep_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://totalpackage.blog.hu/api/trackback/id/tr4613571399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

img_4826.png

T O T A L P A C K A G E

A Total Package Ruttner Kata mindfulness life coach, szabadúszó újságíró, minőségi életmód blogja. Egy olyan csomag, amelyben egymás után gyűlnek azok a valóságos tapasztalások, melyek által az élet teljes lehet, amelyek által egyensúlyba kerülhetünk. Lassítsunk le együtt a mindennapos rohanásban!

K A P C S O L A T

totalpackage.email@gmail.com