A KANÁRI-SZIGETEK MESESZÉP ÓCEÁNPARTJAI
Gyertek velünk Fuerteventurára!

Ahogy a blogon is láthattátok az utazás mindkettőnknek lételeme, de nyáron leginkább belföldön vagy a közeli Erdélyben mozogtunk. Én évek óta nem mentem nyáron nyaralni, mindig valamelyik őszi, vagy téli hónapban menekültem el a városból egy kis időre. És idén is úgy gondoltuk  télen igazán jó elutazni... leginkább a melegbe. Már tavasszal fejben megterveztük a délkelet-ázsiai backpacker túránkat, de akkor még nem tudtuk, hogy őssztől babát várunk, szóval érthető okok miatt nem mertük Ázsiát bevállalni. Bár engem jobban vonz a kelet, de most nyugatra repültünk az öt órára lévő Kanári-szigetek egyikére Fuerteventurára.

A  FACEBOOKON CSAK FRISS BEJEGYZÉSEKET POSTOLUNK   ITT

AZ INSTAGRAMON GYAKRAN JELEN VAGYUNK!   KATA ITT, BARNA ITT

Playa de Los Molinos

Aki szereti a természeti csodákat, a szelet és a napsütést, aki szeret bérautóval barangolni, felfedezni majd akár órákig ülni a vízparton úgy, hogy semmi mást nem csinál csak hallgatja a hullámokat és érzi a tengeri levegőt annak való Fuerteventura... Amely, a kanári-szigetek második legnagyobb, ugyanakkor legkisebb népsűrűségű szigete. Mivel eső nagyon ritkán esik, alig vannak növények, a sziget nagyon kopár, mégis ez a kopárság teszi egyedivé. Na meg az Atlanti-Óceán partjai.

El Cotillo

Jártunk már mindketten óceánparton, de én az első nap, amikor megláttam a hatalmas hullámokat, szinte ugráltam örömömben. Becslésem szerint 8-10 méteresek is voltak és elképesztő erővel ütköztek a partnak. Ennél gyönyörűbbet akkor és ott úgy éreztem, hogy még nem láttam. Fantasztikus volt és újra lenyűgözött a természet szépsége és ereje.

De, hogy kicsit átadjuk az élményt, Barna fotóiból összeállítottunk egy postot a legszebb óceánpartokról. Reméljük, Nektek is tetszik! Hamarosan pedig következik egy újabb bejegyzés majd Fuertéről, amelyben nem csak még több információt mondunk el a szigetről és tapasztalatainkról, hanem arról is írok, hogy mire kell ügyelni, ha valaki kismamaként ül repülőre.

Ajuy

El Cotillo

Los Molinos

img_4202.jpgLos Molinosimg_3891.jpgCofete

img_3875.jpgMorro Jable

fotók: Horváth Barnabás www.hbphoto.hu

A  FACEBOOKON CSAK FRISS BEJEGYZÉSEKET POSTOLUNK   ITT

AZ INSTAGRAMON GYAKRAN JELEN VAGYUNK!   KATA ITT, BARNA ITT

Nektek van kedvenc tenger/óceánpartotok? Melyek ezek, kíváncsian várjuk, hogy mi is felfedezhessük magunknak!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T O T A L P A C K A G E

A Total Package Ruttner Kata mindfulness life coach, szabadúszó újságíró, minőségi életmód blogja. Egy olyan csomag, amelyben egymás után gyűlnek azok a valóságos tapasztalások, melyek által az élet teljes lehet, amelyek által egyensúlyba kerülhetünk. Lassítsunk le együtt a mindennapos rohanásban!