FEBRUÁR KEDVENCEI

screen_shot_2018-03-02_at_17_38_37.png

Amilyen sokszínű ez a fotó, olyan sokszínű volt a tél utolsó hónapja a Total Packagen. A február kedvenceiben az általatok legnépszerűbbnek tartott postokat gyűjtöttem össze. Olvassátok el őket újra, vagy ha valamelyikről lemaradtatok, akkor is kattintsatok. 

NE MARADJATOK LE SEMMI ÚJDONSÁGRÓL, KÖVESSETEK A FACEBOOKON  ITT 

VAGY AZ INSTAGRAMON KATÁT ITT, BARNÁT ITT

1. ZERO WASTE A KONYHÁBAN - 6 TIPP, HOGY KEVESEBB SZEMETET TERMELJ 

photo-1463490093487-b0ffe9b8e140_1.jpeg

Ha sikerüt műanyagcsomagolás mentesen bevásárolni, akkor már nagy lépést tettünk az életmód váltásunk felé. Fontos ez a környezettudatosság, hiszen az adatok nagyon is elkeserítőek. A zero waste mozgalom amierikai szóvivője szerint egy átlagos ember éves szinten annyi szemetet termel, mintha nyolc barátjának együttes testtömegét dobná ki a kukába. Ez lebontva átlagban körülbelü napi 1 kg szemét. Az általunk termlet hulladék  nagyja pedig műanyag, amit még ha újra is hasznosítunk, úgynevezett  második generációs tárgy, amit belőle készítenek, már általában tényleg és végleg a szeméttelepen végzi. Jobb esetben a szeméttelepen. A FOLYTATÁSÉRT KATTINTS IDE 

2. 4 APP, AMI SEGÍTI A RELAXÁCIÓT, MEDITÁCIÓT 

img_3768_1_1.jpg

Aki rendszeres TP (Total Package) olvasó tudhatja, hogy a meditálás már évek óta az életem része. Volt, hogy egyedül képeztem magam és tanulmányoztam a technikákat, volt, hogy eljártam egy a XVI. Karmapa Láma által megfogalmazott vezetett meditációra, de volt, hogy itthon saját magamnak diktafonra felvéve egy meditációs szöveget gyakoroltam. A meditáció sok mindenre megoldás, a túlzott stresszre, a kiegyensúlyozotlanságra, az önbizalomhiányra, sőt az élet legnehezebb helyezeteiből is kihoz. Én kalandoztam benne eleget, hogy felfedezhessem a különböző módszereket, így elmondhatom, hogy nekem leginkább a légzésre, vagy a különböző hangtálak hangjaira való figyelés vált be.  Nemrég viszont találtam néhány appot, amelyek hasznosak lehetnek kezdőknek és haladókna egyaránt, vagy olyanoknak is akik szimplán csak le szeretnének nyugodni, el szeretnék engedni a gondokat egy hosszú nap végén. A FOLYTATÁSÉRT KATTINTS IDE 

3. MOZGÁS ÉS A TERHESSÉG... ÖSSZEFÉRNEK 

img_4169_1_1.jpg

Mielőtt kiderült, hogy kisbabát várunk rendszeresen futottam és jógáztam is. De az első 12 hétben a rosszullétek és a hormonális változások miatt minden megváltozott. Hisz attól függetlenül, hogy többnyire nem voltam a topon azért volt arra is példa, hogy szívesen kimentem volna futni a szigetre. De nem tehettem, hiszen az úgynevezett rázós mozgásformák nem jók a picinek, sőt a 13. hétig a szakértők közül többen mindentől tiltják a kismamkat. Bár egyesek szerint a terhesség nem az az időszak, amikor sportolni kellene, én ezzel nem értek egyet. De mit mozoghat a kismama az első trimeszterben, lletve mit a második és harmadikban? Leírom a saját tapasztalataimat. A FOLYTATÁSÉRT KATTINTS IDE 

4. KEZDD A TAVASZI MEGÚJULÁST A NÖVÉNYEIDDEL 

screen_shot_2018-02-26_at_18_48_25_1.png

Már az év eleje óta tréningezem magam arra, hogy mindenből, de mindenből próbáljak egyszerűt, környezetkímélőt, azaz természeteset venni vagy készíteni. Hogy ne dobjam ki a dolgokat (bár ezt eddig sem tettem, inkább adományboltba vittem) hanem amit csak tudok alakítsak át, legyen az re- vagy upcycling. Nem csak magam, vagy a környezetvédelm miatt fontos ez a magatartás, hanem mert születendő kislányomnak is szeretnék egy tudatos életszemléletet átadni. Nagy lakásfelújításban vagyunk és lomtalanításban voltunk a hétvégén, úgyhogy előkerült néhány jól hasznosítható anyag is, amelyeket úgy döntöttem, hogy a virágaink csinosítására használok fel. Jön a tavasz, a megújulást a növénykékkel kezdem. Mutatom hogyan. A FOLYTATÁSÉRT KATTINTS IDE 

5. KÖZEL A TERMÉSZETHEZ - SZÉPSÉGÁPOLÁSI ARANYSZABÁLYOK A TUDATOSSÁG JEGYÉBEN 

img_0965_1_1.JPG

A szépségápolás nem csak a bőrnél kezdődik, bár ebben a témában elkerülhetetlen testünk ezen része is. Azt már többször hangsúlyoztam, hogy fontos számunkra, hogy a kozmetikumok amelyeket használunk vegyszermentesek legyenek, natúr és bio összetevőkből készüljenek. Többségében ilyeneket is vásárolunk. Barna szinte kizárólag natúr kozmetikumokra váltott (de egy férfinak azért könnyebb lecserélni a dolgait). Nálam vannak kivételek, például a samponom a balzsamom és a sminkcuccaim többsége. Nekem lassabban megy, ugyanis vannak jól bevált kedvenceim, amelyek helyett megtalálni az újabb favoritot nem olyan egyszerű. De mutatom, hogyan is kezdheted el Te is a tudatosságot a szépségápolás terén. A FOLYTATÁSÉRT KATTINTS IDE 

NE MARADJATOK LE SEMMI ÚJDONSÁGRÓL, KÖVESSETEK A FACEBOOKON  ITT 

VAGY AZ INSTAGRAMON KATÁT ITT, BARNÁT ITT

A bejegyzés trackback címe:

https://totalpackage.blog.hu/api/trackback/id/tr613710530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

img_4826.png

T O T A L P A C K A G E

A Total Package Ruttner Kata mindfulness life coach, szabadúszó újságíró, minőségi életmód blogja. Egy olyan csomag, amelyben egymás után gyűlnek azok a valóságos tapasztalások, melyek által az élet teljes lehet, amelyek által egyensúlyba kerülhetünk. Lassítsunk le együtt a mindennapos rohanásban!

K A P C S O L A T

totalpackage.email@gmail.com

süti beállítások módosítása