CSAK FÉL NAPUNK VOLT, ÚGYHOGY ELMENTÜNK EGY TARTALMAS MINI NYARALÁSRA

Ahogy belföldön utazgatunk újra és újra rádöbbenünk, hogy mennyire gyönyörű részei is vannak Magyarországnak. Egyik kedvenc helyünk a Budapesttől 70 kilométerre fekvő dunaparti kis település Zebegény, ami most a levendulavirágzás és a múlt heti változékony vasárnap idején vastag, vattacukorszerű felhőivel  talán még lenyűgözőbb volt, mint eddig.

NE MARADJATOK LE SEMMI ÚJDONSÁGRÓL, KÖVESSETEK MINKET A FACEBOOKON IS ITT

VAGY AZ INSTAGRAMON ITT

Többnyire mindig mozgásban vagyunk, nem kifejezetten szeretünk otthon ülni. Illetve Barna sokkal aktívabb, mint én, engem gyakran ki kell rángatni a négy fal közül, de jól kezel és ezt rendszeresen meg is teszi :) A terv az volt, hogy korán reggel elindulunk kenzuni, de arra keltünk, hogy szakad, így kénytelenek voltunk várni addig, amíg legalább valamennyire kiderül. 1 körül döntöttünk úgy, hogy van elég időnk még arra, hogy átruccanjunk Zebegénybe és evezzünk egy kicsit.

A közvetlenül a part mellett lévő Kerékbár Barna egyik kedvenc helye, úgyhogy itt ebédeltünk és itt is béreltünk fejenként egy ezresért kenut, majd nekivágjunk a Dunának.

Felfelé evezve, majd elhagyva Zebegény partszakaszát és természeti csodáit, néhány kilométerrel arrébb van egy kis sziget. Egy óra alatt jutottunk el odáig és úgy döntöttünk ki is kötöttünk, hogy kifújjuk magunkat. A vasárnapi időjárás azonban szeszélyes volt, a viharfelhők pedig nem törődtek velünk és visszafelé utunkon nagy villámok és égdörgés közepette elkezdett szakadni az eső. Bár először megijedtem attól, hogy ebben az időben a Duna kellős közepén egy kenuban ülünk, de elengedtem a félelmet és megérkeztem a jelenbe. Életem egyik legjobb élménye visszagondolva. A bőrünkön éreztük a természetet.

Miután szerencsésen visszaértünk a Kerékbárhoz és kikötöttünk, a Nap is újra előbújt, ezért úgy döntöttünk felmegyünk a Natura Hillbe, hogy felülről is megnézzük a tájat és a naplementét. Érdemes volt, az ott készült fotókhoz pedig azt hiszem elég annyit írni, hogy csoda, vagy, hogy magukért beszélnek.

NE MARADJATOK LE SEMMI ÚJDONSÁGRÓL, KÖVESSETEK MINKET A FACEBOOKON IS ITT

VAGY AZ INSTAGRAMON ITT

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T O T A L P A C K A G E

A Total Package Ruttner Kata mindfulness life coach, szabadúszó újságíró, minőségi életmód blogja. Egy olyan csomag, amelyben egymás után gyűlnek azok a valóságos tapasztalások, melyek által az élet teljes lehet, amelyek által egyensúlyba kerülhetünk. Lassítsunk le együtt a mindennapos rohanásban!