NÉZZ KÖRÜL BROOKLYNBAN!

brooklyn5.jpg

New Yorkban eddig kétszer voltam és nem kizárt, hogy újra visszamegyek, attól függetlenül, hogy a második utam után már nem voltam olyan lelkes. A Kelet jobban vonz. Először körülbelül 6 éve lehettem kint, akkor Torontóban töltöttem néhány hetet, így Kanadából buszoztunk át. A Greyhound elég olcsó járatokat indít, cserébe 12 órán keresztül zötykölődtünk a tömött buszon, ami éjszaka ment így kb csak Buffalo gyárvárosszerű szomorú esti arcát láttam, a többi időt autópályán töltöttük. Viszont amikor megérkeztünk Manhattanbe az maga volt a filmélmény. Második alkalommal pedig a 30. születésnapomat ünnepeltem New Yorkban. Akkor főleg Brooklynban mozogtunk, jobban be is jön, mint Manhattan felhőkarcolós túlzott fogyasztásra bíztató csillogása. Most egy évvel ezelőtti utam fotóit mutatom meg Nektek sok-sok képpel DUMBO (Down Under the Manhattan Bridge Overpass)  városrészről, ami a kedvencem lett. 

TUDJ MEG TÖBBET A TOTAL PACKAGE BLOGRÓL ITT

NE MARADJATOK LE SEMMI ÚJDONSÁGRÓL, KÖVESSETEK MINKET A FACEBOOKON IS ITT

dumbo1.jpg

GALÉRIÁK DUMBOBAN

dumbo2.jpg

A KIÁLLÍTÁSI ANYAG :) 

dumbo5.JPG

JR NEW YORK UTCÁIN, A FRANCIA STREET ARTOS BALERINA PROJECTJE 

dumbo6.JPG

JR SZINTÉN 

dumbo9.JPG

LOFTOK

dumbo8.JPG

TOBY'S BROOKLYN 

dumbo10.JPG

BROOKLYN HÍD 

dumbo11.jpg

dumbo12.JPG

dumbo14.JPG

STREET ART DUMBOBAN 

dumbo16.jpg

TUDJ MEG TÖBBET A TOTAL PACKAGE BLOGRÓL ITT

NE MARADJATOK LE SEMMI ÚJDONSÁGRÓL, KÖVESSETEK MINKET A FACEBOOKON IS ITT

VAGY AZ INSTAGRAMON KATÁT ITT , BARNÁT ITT

kata_alairas_kep.png

A bejegyzés trackback címe:

https://totalpackage.blog.hu/api/trackback/id/tr8412645897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

img_4826.png

T O T A L P A C K A G E

A Total Package Ruttner Kata mindfulness life coach, szabadúszó újságíró, minőségi életmód blogja. Egy olyan csomag, amelyben egymás után gyűlnek azok a valóságos tapasztalások, melyek által az élet teljes lehet, amelyek által egyensúlyba kerülhetünk. Lassítsunk le együtt a mindennapos rohanásban!

K A P C S O L A T

totalpackage.email@gmail.com

süti beállítások módosítása