ÍGY HASZNÁLHATOD FELTÖLTŐDÉSRE A HÉTVÉGÉD

photo-1446475157725-e6dada23994e.jpeg

Nemrég olvastam egy kutatást, amely azt elemezte, hogy a sikeres emberek mire használják a hétvégéjüket. A válasz: feltöltődésre. Hisz, aki mindig csak dolgozik, az előbb utóbb kiég. A burn out pedig az eredményességet és a sikert is blokkolja. Szóval úgy, mint a legtöbb dologban ebben sem árt a tudatosság. 

NE MARADJATOK LE SEMMI ÚJDONSÁGRÓL, KÖVESSETEK MINKET A FACEBOOKON IS ITT

VAGY AZ INSTAGRAMON KATÁT ITT, BARNÁT ITT

Amikor még az egyik legnagyobb kereskedelmi csatorna híradójánál dolgoztam, évekig jártam be hétvégén dolgozni. Nem volt teljes a karácsony, sem az újév, sem az augusztus 20-a. Egy napot biztos bent voltam az ünnepekből, hosszú hétvégékből. Ez eleinte még nem volt megterhelő, de aztán néhány év múlva nagyon elkezdett frusztrálni és totál stresszes lettem attól, hogy mennem kell a hétvégén - bár tény ekkor már a kiégés jelei elég komolyan jelentkeztek nálam -. Szerencsére másfél évvel ezelőtt kiléptem, váltottam és elhatároztam, mindent megteszek azért, hogy ne kelljen szombaton vagy vasárnap güriznem. Főállásba szabadúszó tévés lettem és elvégeztem egy life-coach tanfolyamot is, így a hétvégéket is én osztom be. És nem osztom be. Legalábbis munkával nem. 

photo-1488889116287-a489d373ca4e.jpeg

Hétvégén elég sok mindent lehet csinálni, de nem ez a lényeg. Hanem az, hogy mit érdemes? Hiszen fontos, hogy ezen a két napon feltöltődjünk, magunkra és szeretteinkre figyeljünk, hogy aztán újult erővel kezdhessük az új hetet. Az amerikai Forbes nézte meg, hogy mit is csinálnak az igazán sikeres emberek hétvégén, néhány pontot most én is leírok. Ezek tényleg segíthetnek. 

1. Szakíts időt a barátokra és a családra! 

2. Mozogj - ha nem sikerült a héten teljesítened a kitűzött célt, hozd be az elamaradásod a hétvégén! 

3. Csináld azt, amit igazán szeretsz - ha kikapcsolódsz és kreatívan töltöd az időd az segít feltöltődni

4. Kirándulj a hétvégén - jót tesz a hangulatnak, kiszakít a megszokott környezetből 

5. Légy elérhetetlen - kapcsold ki a telefonod, ne nyomogasd az instát vagy a facebookot, figyelj magadra és azokra akivel az idődet eltöltöd.

6. Tervezz - találd ki a következő hetet, így hétfőn sokkal simábban indulhat el minden 

 

NE MARADJATOK LE SEMMI ÚJDONSÁGRÓL, KÖVESSETEK MINKET A FACEBOOKON IS ITT

VAGY AZ INSTAGRAMON KATÁT ITT, BARNÁT ITT

VAGY IRATKOZZATOK FEL A HÍRLEVÉLRE, AMELYET A JOBB HASÁBBAN FELÜL TALÁLTOK MEG! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totalpackage.blog.hu/api/trackback/id/tr8413646816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

img_4826.png

T O T A L P A C K A G E

A Total Package Ruttner Kata mindfulness life coach, szabadúszó újságíró, minőségi életmód blogja. Egy olyan csomag, amelyben egymás után gyűlnek azok a valóságos tapasztalások, melyek által az élet teljes lehet, amelyek által egyensúlyba kerülhetünk. Lassítsunk le együtt a mindennapos rohanásban!

K A P C S O L A T

totalpackage.email@gmail.com

süti beállítások módosítása